czwartek, 31 stycznia 2013

Love T.Love

Kupiłem Old Is Gold i jestem bardzo zadowolony ze sposobu wydania ciężko zarobionej kasy. Kupiłem sobie w prezencie,choć okładka niezbyt przypadła mi do gustu - bez wdawania się w jakieś domorosłe analizy - jest trochę pretensjonalna. Tak przynajmniej wygląda to przed przesłuchaniem zawartości. Właśnie wystartowałem po raz 3 - to kawał dobrej, tradycyjnej, piosenkowej muzyczki. No i Muniek w formie tekstowej, takiej, w jakiej powinien być prawdziwy Gwiazdor tego fachu. Kasę zarobiłem - zaciskając usta i przełykając ślinę. Taka robota dołująca momentami strasznie: stajesz, klata, klata, klata, wstajesz, klata,klata,klata, wstajesz podmęczony itd. I słuchasz sobie fajnych, dwóch płyt Muńka and Co. i jest, że tak powiem ciut lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz